Nieuws
Uitbreiding en verhoging serviceniveau van de afdeling support

Wij zijn zeer verheugd de supportafdeling te hebben kunnen versterken met de komst van Rick van Es. Rick is op projectbasis nauw betrokken geweest bij de implementatie van AMF Bedrijfssoftware bij een van onze nieuwe klanten.
Rick heeft in deze periode de mogelijkheden van AMF goed leren kennen en wil deze kennis graag inzetten op onze helpdesk. De supportafdeling heeft nu een optimale bezetting en wij vertrouwen erop dat dit blijvend ten goede komt aan hoog serviceniveau en betere responsetijden. U kunt hier echter ook zelf aan bijdragen:
- Voor eenvoudige vragen raadpleeg in eerste instantie de handleidingen. Deze worden digitaal met AMF meegeleverd en zijn tevens te downloaden via de nieuwe klantenportal.
- Meld zoveel als mogelijk uw vragen of meldingen eveneens via onze klantenportal. Geef hierbij een goede omschrijving van uw vraag of wens, eventueel voorzien van voorbeelden. Door via de klantenportal te communiceren staan uw vragen direct in ons ticketsysteem en kunt u het statusverloop van uw melding blijven volgen.
- Een nieuwe server, ingrijpende aanpassingen aan rapportages of lay-outs of een nieuwe huisstijl? Deze werkzaamheden vallen in principe niet onder support. Geef dergelijke veranderingen tijdig door zodat wij hiervoor een consultant kunnen inplannen. Het is ook voor u een prettige gedachte dat u wordt bijgestaan door een ervaren consultant welke ervoor zorgt dat u in geval van calamiteiten weer zo snel als mogelijk verder kunt.
“Dag allemaal! Toen ik in 2000 begon aan mijn studie(s) Engelse Taal en Cultuur en enkele jaren later Algemene Taalwetenschappen aan de RuG, had ik zelf nog niet in de planning dat ik op deze wijze de IT in zou stromen. Naast mijn studie was ik als gitarist voornamelijk bezig met het promoten van mijn band en het boeken van optredens. Ik kwam er al snel achter dat dit een stuk makkelijker gaat met een website, dus ben ik me daar in gaan verdiepen. Mijn geknutsel met websites heeft er uiteindelijk toe geleid dat ik op professionele basis websites ben gaan bouwen, en dat heb ik de afgelopen vijf jaar bij mijn vorige werkgever ook kunnen doen. Vorig jaar ben ik nauwer betrokken geraakt bij de AMF implementatie en heb ik voldoende geleerd van Marcel, Jarco en Jitse om bij Microsign aan te slag te mogen. In deze nieuwe omgeving hoop ik verder te kunnen groeien en mijn kennis en ervaring te kunnen delen met mijn nieuwe collega’s en u.” -Rick van Es