Blog & Actualiteit

Nieuws

Nieuwe vacature: medewerker helpdesk

Ervaren en klantvriendelijke support
25-05-2016

Werken bij een professioneel, leuk en groeiend bedrijf? Ter uitbreiding van onze Servicedesk zijn wij op zoek naar een nieuwe collega!

Als Medewerker Helpdesk ben je het eerste aanspreekpunt voor alle support-gerelateerde vragen van onze klanten. Je staat de klant professioneel te woord en je draagt zorg voor een correcte en snelle afhandeling. Je probeert zoveel mogelijk de supportvragen zelfstandig op te pakken en op te lossen. Wanneer dat nodig is schakel je een specialist in en/of draag je de melding over. Je blijft daarbij verantwoordelijk voor de communicatie met de klant, zodanig dat deze het gevoel heeft dat er goed naar hem of haar geluisterd wordt en de klant het vertrouwen heeft dat zijn/haar vragen of meldingen bij jou in goede handen zijn. Je bent je er nadrukkelijk van bewust dat je op deze positie verantwoordelijk bent voor de positieve beeldvorming omtrent de door Microsign geleverde producten en diensten. Je denkt mee in het verbeteren van werkprocessen, signaleert wensen, knelpunten en trends vanuit het perspectief van de klant. Je koppelt deze terug aan de Delivery Manager.

Lees de volledige vacature hier.