Ook na aanschaf van de software kunt u een beroep op ons blijven doen. Onze ervaren helpdeskmedewerkers staan voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden.
Bij Microsign geen lange wachttijden, maar direct contact via een rechtstreeks telefoonnummer. U kunt bij Microsign op meerdere manieren contact opnemen met onze helpdesk:
Microsign is via 088 – 850 96 50 op werkdagen (maandag tot en met vrijdag, uitgezonderd de algemeen erkende feestdagen) telefonisch bereikbaar van 08.30 uur tot 17.00 uur. Rechtstreeks nummer van de helpdesk: 088 – 850 96 59.
De helpdesk is per e-mail bereikbaar. Beantwoording van uw mail vindt plaats op werkdagen (maandag tot en met vrijdag, uitgezonderd de algemeen erkende feestdagen) van 08.30 uur tot 17.00 uur.
Als u zelf een melding wilt aanmaken, kunt u ook inloggen op onze klantenpagina. Hierin kunt u de melding ingeven en tevens de status van uw huidige meldingen volgen.