Vanaf de start van de ontwikkeling van AMF Bedrijfssoftware is communicatie met onze eindgebruikers een belangrijk uitgangspunt geweest en gebleven. De eindgebruiker is hierdoor mede bepalend voor de vormgeving en het succes van het product.
AMF Bedrijfssoftware wordt aangeschaft inclusief een onderhoudsovereenkomst. Door deze overeenkomst blijft uw software zijn waarde behouden en kunt u een beroep doen op onze supportdesk.
Naast vereiste (wettelijke) wijzigingen en technologische vooruitgang bestaan de regelmatige updates vooral uit nieuwe functionaliteit die voortkomen uit suggesties en ideeën van onze eindgebruikers. Dit maakt de positie van AMF Bedrijfssoftware uniek: AMF wordt niet ontwikkeld vanuit een ivoren toren of vanuit het verre buitenland; wij staan dicht bij u en willen graag luisteren naar wat u ons te vertellen heeft, om hier samen beter van te worden.
Dat deze interactie werkt, bewijst Microsign al meer dan 40 jaar. Doordat eindgebruikers daadwerkelijk zien dat er naar hun geluisterd wordt maakt dat hen enthousiast om te blijven komen met input voor nieuwe ontwikkelingen. Niet voor niets blijven AMF-gebruikers gemiddeld genomen veel langer klant dan bij welke andere ERP-leverancier dan ook. Wij werken er immers samen aan om onze oplossingen elke dag beter te maken!