Laat u inspireren door een van onze klanten

Referenties

Microway

In 1972 is Microway begonnen onder de naam Pijnenburg Technische Installatie (PTI) in Sint Michielsgestel. In 1979 kwamen de PC’s uit het Verre Oosten en vanaf 1980 werden ze verhandeld onder de naam Microway.

In 1981 is Microway Computers & Software B.V. opgericht en leverden ze vooral PC’s aan de grotere klanten van Pijnenburg, zoals Philips Medical Center en Ruimtevaart/ ontwikkeling. Al gauw werd er een eigen Technische Dienst opgezet om modificatie en reparaties uit te kunnen voeren.

PandIn 1986 werd door Microway het eerste Novell netwerk in Nederland geïnstalleerd (Novell ELS NetWare Level I voor 4 gebruikers). In de jaren die volgden werden alle systemen volledig in eigen beheer geassembleerd en groeide de markt voor Novell Netwerken. Microway groeide van PC leverancier uit tot zakelijke dienstverlener met als core business het beheren van netwerken.

Door het innoverende gedrag van de organisatie, leverden Microway als eerste UnixWare in Nederland. Maar ook Brouters, Tokenring switching, 100Mbps UTP en Gigabit UTP switching en LTO back-up. Microway werkt sinds 2005 met AMF. “Wij waren op zoek naar een pakket waarin de uren van onze medewerkers, de producten en projecten waar zij aan werken konden worden vastgelegd. Daar zijn wij met AMF in geslaagd. Met deze totaaloplossing kunnen we naast de financiële verantwoording tevens onze logistieke orderstroom en de urenregistratie beheren”, aldus Marcel Vink, Financieel administrateur.

“AMF Bedrijfssoftware; tel uit je winst!”

“De ServiceContracten en ServicePlannen (meerjarige contracten voor een vast bedrag per maand) zijn op elk moment van de dag te volgen, qua omzet en uren voor beheer en support. Elk contract is maatwerk en daarom is de registratie van groot belang om onze klanten te ontzorgen voor hun automatisering”, aldus Marcel Vink. “Via de AMF module Parkmanager maken wij opdrachten die gesynchroniseerd worden met ons planningspakket. Hierdoor kunnen onze medewerkers via internet altijd zien wat de planning is en daarna via onze eigen applicatie MWWerkbon hun uren registeren. De opdracht wordt verzonden naar de klant en de uren worden rechtstreeks verwerkt in AMF.

Met remote beheer zouden buiten het sociale face to face gedrag onze medewerkers eigenlijk niet meer op locatie bij de klant hoeven te komen, wat tevens aan reisuren scheelt. Zelfs op hun zakelijke thuisadres bij Microway is het niet nodig om aanwezig te zijn om de werkzaamheden naar ieders tevredenheid te kunnen uitvoeren. Oftewel met AMF kan men voor 100% het nieuwe werken uitvoeren. Tel uit je winst. Tijden veranderen en wij veranderen mee. Het ‘nieuwe werken’ voor de buitendienstmedewerkers is al oud. Voor de meeste administratieve medewerkers is het normaal om naar de zaak te reizen. Via ons datacenter in Amsterdam kunnen we iedereen bedienen met een Cloud oplossing. De tijd is rijp voor de AMF gebruikers om plaats- en tijdonafhankelijk met AMF te gaan werken. Mede dankzij Microsign hebben we kunnen realiseren wat we van plan waren. Nu samen op weg naar het next level”, aldus Marcel Vink.