Deze module is speciaal ontwikkeld voor bedrijven welke regelmatig service en/of onderhoud plegen, zoals serviceorganisaties, callcenters, interne helpdesks en bedrijven met serviceabonnementen. De levensduur van apparaten en de duur van contracten, alsmede de voorkomende storingen en gepleegd(e) onderhoud en reparaties zijn overzichtelijk vast te leggen. De module beschikt over een uitgebreide helpdeskfunctie waarmee storingen compleet kunnen worden geadministreerd van de eerste aanmelding, het verloop en de oplossing tot aan de eventuele financiële afhandeling. De historie kan een belangrijk hulpmiddel zijn bij kennismanagement binnen uw bedrijf. De module kan ook worden gebruikt voor het registreren van uw verhuurcontracten.
Deze optie maakt het beheren van uw werkorders eenvoudig. Dankzij de vele mogelijkheden en het overzichtelijke invoerscherm houdt u volledig grip op uw buitendienst en servicecalls. Bij het maken van werkorders kunt u gebruik maken van bijvoorbeeld storingscodes, specialismen, standaard werkzaamheden en opdrachtcodes. Uiteraard kunt u direct controles uitvoeren op lopende contracten en responstijden. U kunt opdrachten koppelen aan zowel objecten als aan klanten. Deze optie is ook uitermate geschikt voor het beheren van uw helpdesk.