Internet en smartphones hebben de wereld voorgoed veranderd. Een hele generatie is opgegroeid met de wetenschap dat informatie altijd en overal beschikbaar is. Deze behoefte zien wij terug in de eisen welke aan een moderne ERP-Applicatie worden gesteld.
Informatie over klanten, leveranciers en producten is al lang niet meer het exclusieve domein van een beperkt aantal binnendienstmedewerkers. Informatie is veel effectiever als deze wordt gedeeld met buitendienstmedewerkers, klanten en leveranciers. Klanten willen voor het inwinnen van informatie, bijvoorbeeld een orderstatus of beschikbare voorraad, ook niet meer afhankelijk zijn van uw kantoortijden of bereikbaarheid van medewerkers. De beoordeling van uw dienstverlening zal in de toekomst steeds meer afhangen van het feit in hoeverre klanten hierin zelfredzaam kunnen zijn.
Om in deze behoefte te voorzien heeft Microsign naast de traditionele AMF Applicatie een compleet nieuwe productlijn ontwikkeld met uiteenlopende oplossingen zoals portalen voor klanten en medewerkers, mobiele oplossingen voor service en onderhoud op tablets en smartphones en applicaties (Apps) welke u in uw eigen huisstijl kunt aanbieden aan uw klanten. Met deze Apps kunnen klanten als voorbeeld via hun eigen smartphone productinformatie opvragen, checklisten invullen, bestellingen plegen of door het scannen van een barcode de onderhoudsstatus van een serviceobject opvragen. De mogelijkheden hierin zijn bijna onbeperkt.
Graag willen wij u ook aantonen dat al deze automatisering niet ten koste gaat van uw goede klantcontact, integendeel zelfs. Door de primaire processen (orderstroom) en afgeleide processen (verzenden kopie factuur) verder te automatiseren en te optimaliseren houdt u juist meer tijd over om uw kennis en kunde bij uw klanten te etaleren. Dat is waarom ze uiteindelijk graag zaken met u doen.
Naast het delen en beschikbaar stellen van informatie is er binnen veel organisaties nog een proces wat veel beter en efficiënter kan; het verwerken van de inkomende factuurstroom. Het controleren (met uw inkooporder), inboeken, klachtenregistratie, accorderen het betaalbaar stellen is een proces wat veel tijd vergt. Nu zijn hier al wel veel oplossingen voor verkrijgbaar, deze zijn alleen duur, vergen een ingewikkelde koppeling met een ERP Applicatie of zijn maar halve oplossingen. Microsign is van mening dat een scan- en herkenoplossing alleen gaat werken als deze volledig geïntegreerd is met een ERP applicatie (dus geen koppeling) en voor al onze AMF gebruikers een hoge terugverdientijd heeft, dus niet alleen de grotere organisaties. Om aan al deze eisen te voldoen is Microsign met een van de grootste OCR ontwikkelaars ter wereld een partership aangegaan en hebben op basis van hun scan- en herken technologie een eigen geïntegreerde oplossing ontwikkeld. In combinatie met AMF documentbeheer en (optie) AMF uitgebreide accorderingsflow bieden wij u een volwaardige en betaalbare scan- en herkenoplossing! Een gegarandeerde R.O.I. (Return on Investment) van enkele maanden tot een jaar.