Misschien is het je al wel opgevallen: de afgelopen periode is ons klantenportaal volledig vernieuwd. In dit artikel meer informatie over het nieuwe klantenportaal.
Steeds meer klanten maken de afgelopen jaren gebruik van ons klantenportaal. Mede op basis van klantervaringen en wensen is het nieuwe klantenportaal gegelanceerd. Het nieuwe portaal is overzichtelijker, sneller in gebruik en belangrijk: mobiel en tablet-vriendelijk. Ook is het portaal verrijkt met nog meer informatie en de mogelijkheid deze waar nodig aan te passen of te exporteren.
Uitbreiding klantgegevens
Onder het onderdeel ‘Mijn gegevens’ was het binnen het klantenportaal al mogelijk om informatie als ‘Open posten’ en ‘Factuurhistorie’ op te vragen. Omdat steeds meer klanten gebruik maken van een strippenkaart met een tegoed voor inzet van consultancy, is het nu mogelijk gemaakt de strippenkaartgegevens op te vragen. Denk hierbij aan het actuele saldo en nog te verwerken werkzaamheden. Onder het kopje ‘licentie’ zijn nu ook de gebruikersaantallen voor diverse platformen en de verloopdatum van de licentie toegevoegd. Een andere toevoeging zijn de klantspecifieke handleidingen die staan onder het kopje ‘Klanthandleiding’.
Meldingen en opdrachten
Voor interne supportvragen is ‘Mijn meldingen’ verder geoptimaliseerd. Binnen dit onderdeel waren onder andere actuele support- en consultancywerkzaamheden al zichtbaar. Met name op het gebied van het gebruiksgemak zijn er diverse optimalisaties doorgevoerd. Het is nu mogelijk om sorteringen naar wens aan te maken. Dit kan op bijvoorbeeld aanmelddatum of persoon. Ook is het mogelijk om snel door alle meldingen heen te zoeken.
Een melding of selectie aan meldingen zelf verder analyseren of intern overleggen? Middels een export naar Excel is dit eenvoudig mogelijk, waarbij de diverse filters ook worden geëxporteerd. Het proces van het bijwerken en aanmaken van nieuwe meldingen, wensen en opdrachten is daarnaast eenvoudiger en gerichter geworden waardoor er efficiënter geschakeld kan worden. Met al deze toevoegingen hopen we dat het klantenportaal je verder kan ondersteunen in het grip houden op bestaande projecten en verder optimaliseren van bedrijfsprocessen.
Toegang
Wil je graag voor jezelf of voor een collega toegang aanvragen tot het klantenportaal? Dit kan door de hoofdcontactpersoon een e-mail te laten sturen naar support@microsign.nl. Het is hierbij mogelijk een beperking tot op te vragen gegevens toe te passen. De mogelijkheden zijn hierbij ‘alle gegevens’, enkel ‘financiële gegevens’ of enkel ‘technische gegevens’. Is deze beperking gewenst, geef dit dan specifiek aan.